English French German Italian Portuguese Russian Spanish

مديريت بهره وري

بررسی میزان عدالت در توزیع جغرافیایی تخت های سوختگی در ایران

شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۳ محسن پاكدامن(دانشجوي دكتراي اقتصاد بهداشت)
چاپ PDF

مقدمه
سلامت، امروزه به صورت یکی از مهمترین و اصلی ترین وجوه نظام های اجتماعی و از اولویت دارترین مطالبات افراد در کلیه جوامع مطرح شده است. دستیابی به سطح سلامت مطلوب برای کلیه افراد جامعه به عنوان هدف نهایی تمامی نظام های سلامت در دنیا،
آخرین به روز رسانی ( شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۶ ) ادامه مطلب...
 

عوامل موثر بر هزینه های سازمان

يكشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۶ جلال سعيدپور (PhD مديريت خدمات بهداشتي و درماني)
چاپ PDF

در شرايط امروز اقتصاد جهاني بي ترديد ،لازمه بقاي بنگاهها ونهادهاي خدماتي مجهز شدن به نظامهاوسازوكارهاي مديريت استراتژيك هزينه وتوليدكالا و خدمات با قيمتهاي قابل رقابت وپاسخگويي سريع به فرصتهاست .موسسات خدماتي براي تداوم حيات اقتصادي خود ناگزير بايد باكاهش هزينه وسبك كردن بار حبس سرمايه ها وتوجه به مشتري مداري حركت خودراموزون تركنند.

آخرین به روز رسانی ( يكشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۰ ) ادامه مطلب...
 

اشتباهات مديران در مديريت عملكرد منابع انساني

شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۳ رو ح اله هاشمي
چاپ PDF



چكيده

اين مقاله به مهمترين اشتباهات مديران منابع انساني و كاركنان در رابطه بامديريت عملكرد مي‌پردازد و د ر رابطه با پرهيز از اين اشتباهات رايج الگويي ارائهمي‌كند. اين مقاله سعي دارد، تا بازگو نمايد كه چگونه فرآيند مديريت عملكرد بارويكردي نوين و كاربردي، سازمان را در جهت تشخيص مشكلات عملكردي و در نتيجه از ميانبرداشتن موانع در قالب الگويي هفت عامله، حمايت مي‌كند.

آخرین به روز رسانی ( دوشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۹ ) ادامه مطلب...
 

دریافت حداکثر کارآیی از کارمندان جديد

يكشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۸ جلال سعيدپور (PhD مديريت خدمات بهداشتي و درماني)
چاپ PDF

تئوری‌هاي زیادی درباره روش صحیح استخدام افراد در سازمان یا تیم وجود دارد. بیشتر این تئوری‌ها در رابطه با نحوه آشنا کردن افراد تازه استخدام شده با اطلاعات و مهارت‌هايي است که برای موفق شدن در سازمان به آن نیاز دارند. اما در واقع، این کار آنها را از موفقیت دور مي‌کند.

آخرین به روز رسانی ( دوشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۹ ) ادامه مطلب...
 

شاخصهاي بهره وري

يكشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۲۵ مهدي ورمقاني
چاپ PDF

بهره وري يك سازمان به اثربخشي و كارايي وظايف مديريت بستگي دارد. بهره وري زماني محقق خواهد شد كه بر اساس هدف نهايي و...

 

آخرین به روز رسانی ( چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۱ ) ادامه مطلب...
 

بهره وري كادر پرستاري

چهارشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۰۶ مصطفي طباطبائي
چاپ PDF

نويسندگان: محمدحسين مقصودي، د كتر ابراهيم شيرزاده
عصر جديد عصر فراصنعتي، عصر اطلاعات عصر فرا ملي و ارتباطات، نتيجه رشد و ارتقا بهره وري است كه نمونه هاي بارز آن استفاده بيشتر از اتوماسيون و كاربرد رباتها

آخرین به روز رسانی ( سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۴۵ ) ادامه مطلب...
 

بهره وري در خدمات

سه شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۱ علي صالح
چاپ PDF

بهره وري در خدمات

مقدمه:
بهره وري، استفاده موثر و کارآمد از وروديها يا منابع براي توليد يا ارائه خروجيها است. وروديها يا نهاده ها، منابعي (نظير انرژي، مواد اوليه، سرمايه و نيروي کار) هستند

آخرین به روز رسانی ( سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۴۷ ) ادامه مطلب...
 

صفحه 1 از 2

<< ابتدا < قبلی 1 2 بعدی > انتها >>

ميهمان

 49 مهمان حاضر

ورود



آموزه هاي مديريتي

تماس باما

hospital@hospitalmangment.ir